Nederlanders: Hoe naar wacken

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Taliclol

Newbie
30 Jan. 2011
18
0
46
Hallo,

Ik hoorde laatst van een vriend dat hij met de trein naar wacken ging:

Eerst vanuit noord-holland met de trein naar overijssel en vanuit daar de trein nemen naar een plaatsje in duitsland, daar uitstappen en dan de bus nemen dat naar wacken gaat.

Ja het is een beetje onduidelijk en ik zou het fout kunnen hebben (ben het een beetje vergeten), zou iemand misschien weten hoe ik daar met de trein kan komen? En wat de kosten zijn?

Groetjes
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Hallo,

Ik hoorde laatst van een vriend dat hij met de trein naar wacken ging:

Eerst vanuit noord-holland met de trein naar overijssel en vanuit daar de trein nemen naar een plaatsje in duitsland, daar uitstappen en dan de bus nemen dat naar wacken gaat.

Ja het is een beetje onduidelijk en ik zou het fout kunnen hebben (ben het een beetje vergeten), zou iemand misschien weten hoe ik daar met de trein kan komen? En wat de kosten zijn?

Groetjes

Als ik als vertrekstation Amsterdam neem, wat toch in N.H. ligt, dan kun je met 2x overstappen naar ITZEHOE. (dat plaatsje in Duitsland). Van daaruit pak je dan een pendelbus naar 't festivalterrein.

Wat dat grapje gaat kosten? Kijk 's op www.ns.nl of www.bahn.de (de laatste kan ook in 't Nederlands gezet worden)
De NS verkoopt geen kaartjes naar Itzehoe, maar naar Heide (HOLSTEIN)

Hoe 't ook zij: dit is de reisweg (vanaf Amsterdam, anders overstappen in Amsterdam vanuit de rest van N.H. of in Amersfoort, vanaf alle plaatsen tussen Amsterdam CS en Amersfoort)
Amsterdam -> Osnabrück -> Hamburg (Hbf/Altona) (evt. Elmshorn) -> Itzehoe.

Je kunt natuurlijk ook met de fiets.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.354
572
160
38
Almere, Holland
Als ik als vertrekstation Amsterdam neem, wat toch in N.H. ligt, dan kun je met 2x overstappen naar ITZEHOE. (dat plaatsje in Duitsland). Van daaruit pak je dan een pendelbus naar 't festivalterrein.

Wat dat grapje gaat kosten? Kijk 's op www.ns.nl of www.bahn.de (de laatste kan ook in 't Nederlands gezet worden)
De NS verkoopt geen kaartjes naar Itzehoe, maar naar Heide (HOLSTEIN)

Hoe 't ook zij: dit is de reisweg (vanaf Amsterdam, anders overstappen in Amsterdam vanuit de rest van N.H. of in Amersfoort, vanaf alle plaatsen tussen Amsterdam CS en Amersfoort)
Amsterdam -> Osnabrück -> Hamburg (Hbf/Altona) (evt. Elmshorn) -> Itzehoe.

Je kunt natuurlijk ook met de fiets.

in plaats van ns.nl kan je beter kijken bij nshispeed.nl, daar kan je eventueel je kaartjes direct kopen namelijk.
 

Nelis

Newbie
6 Juni 2011
2
0
46
Busreis wacken vanuit amersfoort

Hallo allemaal, ik organiseer al 2 jaar lang elk jaar een busreis naar Wacken toe.
Voor 75 euro heb je een retourtje vanuit Amersfoort centraal station naar Wacken en weer terug vanaf Wacken naar Amersfoort centraal station.

Bus vertrekt op Dinsdag 2 augustus en gaat vanaf wacken weer terug op zondag 7 augustus waardoor we op zondag avond weer terug in Amersfoort zijn. Je kan gewoon cash betalen bij vertrek, (overmaken mag ook maar cash is makkelijker)

Op dit moment zijn er nog 6 plaatsen vrij in de bus, dus als je relaxed naar wacken wilt zonder overstappen of stress voor een totaal van 75 euro laat het me weten via private message ofzo, dan stuur ik je een email met verdere info.

Groetjes
Niels
 

Taliclol

Newbie
30 Jan. 2011
18
0
46
Hallo allemaal, ik organiseer al 2 jaar lang elk jaar een busreis naar Wacken toe.
Voor 75 euro heb je een retourtje vanuit Amersfoort centraal station naar Wacken en weer terug vanaf Wacken naar Amersfoort centraal station.

Bus vertrekt op Dinsdag 2 augustus en gaat vanaf wacken weer terug op zondag 7 augustus waardoor we op zondag avond weer terug in Amersfoort zijn. Je kan gewoon cash betalen bij vertrek, (overmaken mag ook maar cash is makkelijker)

Op dit moment zijn er nog 6 plaatsen vrij in de bus, dus als je relaxed naar wacken wilt zonder overstappen of stress voor een totaal van 75 euro laat het me weten via private message ofzo, dan stuur ik je een email met verdere info.

Groetjes
Niels


Niels zou je even in je inbox willen kijken?